torstaina, toukokuuta 21, 2009

Ompelukoneen hyrinää


Tämä haalari on Pienen Herran kesähaalari kokoa 62 cm. Ommella hurautin haalarin sillä aikaa kun toiset katsoivat euroviisuja. Tosin haalarista tuli hiukan liian suuri. Haalarin sisään olisi mahtunut kaksi Pientä Herraa ( ikää 20 päivää ), mutta eiköhän Herra täytä haalarinsa kesän aikana.

Olen ommella huruutellut ja juoksennellut ympäriinsä. Olen ollut jo aika ärhäkkä siitä etten saa rauhaa ommella kun aina tulee keskeytys. Onneksi tyttöjen koulu loppuu kohta ja kouluasiat jäävät lomalle. Elän suurissa toiveissa että saan myös ompelurauhan kesäkuun alusta.

Parin viikon aikana olen saanut tilausompeluja, verhoja yms. Olen julistanut suureen ääneen että teen nyt töitä ei saa häiritä. Ompelu tuntuu taas juuri siltä miltä sen pitääkin tuntua. Muutaman kuukauden tauko on tehnyt hyvää. Nyt ompelukone taas laulaa ja omatkin akut latautuvat.

1 kommentti:

marjoriitta kirjoitti...

Minkä värisiä silkkinauhakirjontaan sopivia nauhoja tarvitset, mulla on jotakin. Pistä tulemaan vaikkapa sähköpostia.