perjantaina, lokakuuta 24, 2008

Olen neulonut taas niin että sormet on ihan tökkyrässä. Hartiahuivi alkaa olla loppusuoralla. Ompeluja pitäisi aloittaa, mutta.... Minulla on nyt lukko päällä. Ompelut eivät yksinkertaisesti nyt onnistu. Yritin viime viikolla aloittaa sydän applikaatiota. Sain leikattua 8 sydäntä ja sen jälkeen olin taas sohvapotilas tilkkupeiton alla. Voimat meni aivan tyystin. Tiistaina tuli Quilting Arts, se sai olla muovikääreissään keskiviikkoon. Perhe tuumasi, että äiti on sairas kun ei uusi tilkkulehti kiinnosta. Eilen illalla minulle selvisi syykin tähän "tilkku-masennukseen". En ole "seurustellut" ompelukoneen kanssa yhtään mummon kuoleman jälkeen. Tilkkuilu ja ompelut olivat minun ja mummon yhteinen harrastus. Meillä oli yhteiset tilkkulauantait. Silloin tilkuttiin ihan urakalla koko päivä ja siinä unohtui kaikki muu. Kaipaan niin suunnattomasti mummoa ja yhteisiä tilkkujuttuja!

Ei kommentteja: