maanantaina, heinäkuuta 14, 2008

Maanantai 14.7.2008


Pupuperhe isän tekemässä nuken sängyssä. Puput valmistuivat pari viikoa sitten, sänky 36 vuotta sitten.


Ompelut ovat jääneet nyt vähiin usean viikon ajan. Olen mieheni kanssa ollut remppaamassa varastoa. Varaston tyhjennys oli lähes mahdoton tehtävä. Uskomatonta miten paljon nelihenkinen perhe voi viidessä vuodessa saada tungettua tavaraa 15 neliön tilaan! Onneksi minulle iski tuhomisvimma ja laitoin surutta roskiin ja kiertoon tavaraa. Aikamoinen mielenmuutos hamsterista täystuhoksi! Kaatopaikalle lähti pari auton peräkärryllistä rompetta. Vielä olisi kerrossängyt, pari nuorisosänkyä, turvaistuimia autoon ja polkupyörään, leluja jne vailla lopullista sijoitus paikkaa. Minulla on "välilanssi" autotallissa, joka on saatava tyhjäksi ennen pakkasia. Toivottavasti tulee pitkä ja lämmin syksy!

Varastosta on tarkoitus tulla minulle oma Enkelihuone, työtila ja rauhoittumisen paikka. Eristyslevyt ovat paikallaan ja saumojen kittausta ja hiontaa ois vielä ainakin tälle päivälle ohjelmassa. Huomenna pitäs lopullisesti päättää seinien maalin väri. Jotakin sävytettyä valkoista, lämmintä valkoista ei sellaista kovaa maalarin valkoista. Värejä tulee sitten kankaista ja muista helposti vaihdettavista jutuista. Saan lopultakin nuo minun enkelit arvoiseensa paikkaan esille. Nyt ne ovat vain jossakin hyllyn reunoilla ja kaapeissa.

Aurinkoa ja enkeleita tänään kaikille!

Ei kommentteja: